Firma Sokpol w dniu 15 listopada 2010r. podpisała umowę z firmą Comarch S. A. na wdrożenie i utrzymanie jednego z najnowocześniejszych programów zarządzania zamówieniami. Comarch ECOD (bo tak nazywa się wdrażany system) oferuje  wsparcie dla naszych mobilnych pracowników obsługujących codziennie setki klientów, pozwalając im na sprawniejsze zbieranie zamówień i natychmiastowe wysyłanie ich do realizacji. Dzięki temu mamy pewność, że towar trafi szybko pod wskazany adres i każde zamówienie będzie prawidłowo zrealizowane. 
Wśród najważniejszych modułów tego systemu można wymienić:
 Moduł analityczno-raportujący
 Moduł obsługi klienta i karty produktu
 Moduł wizyty (wykonywanie i rejestrowanie kroków wizyty handlowej)
 Moduł promocji (lokalnych i centralnych)
 Moduł zarządzania kosztami
 Moduł trade-marketingowy (zarządzanie półką, standardami merchandisingowymi)
 Moduł komunikacyjny (szybki kontakt z naszymi handlowcami).






Aktualności

  • Mikołajki 2017

    Zgodnie z tradycją nasza Firma zorganizowała w MDK Myszków spotkanie mikołajkowe dla dzieci wszystkich...więcej
  • Grand Chia 200ml

    Smaczną i zdrową nowością są soki pod marką Grand w postaci płynnej przekąski. Grand Chia to soki wieloowocowe...więcej
  • Mikołajki 2016

    Jak co roku Firma Sokpol z wielką przyjemnością zorganizowała w Domu Kultury spotkanie dzieci swoich pracowników z...więcej
  • Grand - nowa odsłona

    Grand - nowa odsłona. Marka Grand od maja tego roku całkowicie przeobraziła się i pokazała nam się w nowym...więcej
  • Mikołajki 2012

    Jak co roku w piękne, grudniowe, niedzielne popołudnie Nasi Milusińscy spotkali się w Domu Kultury z wyjątkowym...więcej
  • Mikołajki 2011

    Ładna pogoda towarzyszyła nam w tym roku przez długi okres. Nastąpił już grudzień, a śniegu nadal nie było....więcej
  • Zobacz więcej >>