Kontroler finansowy

 Zakres odpowiedzialności:
•    analizowanie efektywności i rentowności procesów biznesowych,
•    analizowanie opłacalności inwestycji,
•    przygotowywanie prognoz finansowych,
•    przygotowywanie rocznych budżetów, kontrola ich realizacji oraz analiza odchyleń,
•    przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu,
•    analizowanie rentowności według produktów i klientów,
•    analiza wskaźników finansowych,
•    tworzenie struktury stanowisk kosztów i dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,
•    rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych.

Wymagania: 
•    minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale kontrolingu,
•    wykształcenie wyższe kierunkowe (np. finanse, rachunkowość, ekonomia),
•    bardzo dobra znajomość zagadnień księgowości zarządczej,
•    zaawansowana znajomość MS Excel,
•    rozwinięte zdolności analityczne,
•    dobra organizacja pracy,
•    otwartość i komunikatywność,
•    samodzielność,
•    mile widziana znajomość języka angielskiego.

W zamian oferujemy: 
•    możliwość rozwoju zawodowego i udziału w wybranych szkoleniach,
•    praca w dynamicznie rozwijającej się spółce, 
•    możliwość samodzielnego zbudowania działu kontrolingu,
•    możliwość realizacji własnych pomysłów.

Zgłoszenia zawierające CV, list motywacyjny i aktualne zdjęcie prosimy składać do dnia 15.10.2017 na adres: 
Sokpol  Sp. z o.o., ul. Kościuszki 8, 42-300 Myszków lub na adres mailowy kadry@sokpol.pl  z dopiskiem na kopercie bądź w tytule wiadomości: „KONTROLER FINANSOWY”

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Na podaniu prosimy o dopisanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz.2135 z późn. zm.).Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojej aplikacji na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych.